Věnujte se pouze marketingu a obchodu vašeho e-shopu a zbytek nechte na nás. Neřešte skladovací prostory, logistiku, ani expedici. Zajistíme kompletaci a rychlé odeslání vašich objednávek a postaráme se i o reklamace a vratky. To vše za výhodných finančních podmínek. Získejte partnera, na kterého se můžete spolehnout.
Naše sofistikované fulfillment služby vám poskytují úplnou kontrolu nad skladovými zásobami a expedicí zásilek. Díky nepřetržitému online přístupu můžete sledovat stav zásob a aktualizace v reálném čase. Automatický tisk štítků a minimalizace chyb zaručují rychlou a přesnou expedici. Bezproblémová integrace s různými e-shop platformami přes API zajišťuje automatický přenos dat a detailní sledování objednávek v reálném čase. Ušetřete čas a náklady, zvýšíte spokojenost zákazníků.
Kompletace pro váš e-shop
Příjem zboží | |
---|---|
Příjem zboží na paletě, v krabici | Zdarma |
Skladování | |
---|---|
Uskladnění - paletové místo/den | 8,00 Kč |
Kompletace objednávky | |
---|---|
Zkompletování zásilky/jedna položka | 22,00 Kč |
Každá další položka v objednávce | 3,00 Kč |
Vytištění a vložení jednoho dokumentu | 1,00 Kč |
Tisk logistiky na balík (štítky) | 2,00 Kč |
Příjem vratky nebo vyřízení reklamace | 20,00 Kč |
S využitím sofistikovaného softwaru zajišťujeme našim klientům efektivní a spolehlivé fulfillment služby, které umožňují kompletní kontrolu nad skladovými zásobami a expedicí zásilek. Tento pokročilý systém nabízí nepřetržitý online přístup k vašim skladovým zásobám a jejich aktualizaci v reálném čase. Efektivní expedice zásilek je zajištěna automatickým tiskem štítků a minimalizací chyb.
Díky bezproblémové integraci s různými e-shop platformami přes API je zaručen automatický přenos dat mezi vaším e-shopem a naším systémem. Navíc můžete sledovat stav a historii vašich objednávek v reálném čase přímo ve vašem účtu.
Více informacíAť už jste fungující e-shop, nebo zvažujete elektronický obchod otevřít, musíte řešit skladování zboží, balení a odesílání přijatých objednávek a přebírání reklamací.
Outsourcingem těchto služeb ušetříte nejen čas, ale i peníze. Odpadnou vám náklady na skladování, za práci člověka, který objednávky balí a odesílá. A také s námi získáte opravdu výhodné podmínky za přepravu.
Chci ušetřitVěnujte svůj čas na oslovení nových zákazníků a získání konverzí. Neřešte problémy se skladovacími prostory ani pracovníky pro vyřizování objednávek, reklamací a vráceného zboží.
Využijte výhodné cenové podmínky, které máme díky dlouholeté spolupráci s vnitrostátními i mezinárodními dopravci. Bez ohledu na rozměry a hmotnost zásilek.
Chci méně starostiHledáte spolehlivé místo pro uskladnění vašeho zboží? Naše skladové prostory jsou ideálním řešením pro všechny, kdo potřebují uložit své zásoby, ať už mají e-shop, nebo ne. Nabízíme flexibilní skladovací možnosti pro malé firmy, začínající podnikatele i pro ty, kteří hledají dočasné řešení pro sezónní zboží. S našimi bezpečnostními systémy, včetně kamerového dohledu a pojištění, máte jistotu, že vaše zásoby u nás budou bezpečně uskladněny.
Chci nabídkuKontaktujte nás, rádi vám odpovíme jakýkoliv dotaz.
Posílejte vaši firemní korespondenci a balíkové zásilky rychle, spolehlivě a ještě si snižte
náklady na poštovné. Zásilky pouze připravte do našich výměnných poštovních přepravek a o vše
ostatní se postaráme.
Odesílejte výhodněji nejen firemní korespondenci, ale i balíkové zásilky do zahraničí. Zásilky u vás vyzvedneme, roztřídíme a obratem pošleme. K zásilkám mimo EU vám předáme doklady pro potřeby finančního úřadu kvůli vrácení DPH.
Buďte vašim zákazníkům pravidelně na očích. Pošlete jim dopis nebo leták přímo do jejich schránky. Postaráme se o spolehlivou distribuci za výhodných podmínek. V případě zájmu materiály také vytiskneme a zkompletujeme. Vše doručíme po celé ČR i v zahraničí.
Oslovte nové zákazníky v ČR nebo v zahraničí propagačním materiálem v jejich schránkách. Výběr lokality necháme na vás, nebo vám s ním pomůžeme pomocí geomarketingových nástrojů a vytvoříme vám distribuční plán na míru.